Sizeer – Odkryciem Roku
27-10-2010 – 12:00 | Brak komentarzy

Sizeer to nie tylko największa sportstylowa sieć w Polsce poszukująca razem ze swoimi Klientami sposobów uwalniania czasu. 62 lokalizacje w najlepszych centrach handlowych, nowoczesny sklep internetowy, atrakcyjne produkty najlepszych marek, konkursy, wyjątkowe wydarzenia, Sizeer Club, …

Przeczytaj całość wpisu »
Produkty

Produkty sport i lifestyle, marki, kolekcje, kampanie, technologie.

Marki

Nowe marki, projekty specjalne, marki na świecie, nowe koncepty

Ludzie

Ambasadorzy marek, projektanci, kluby sportowe, sportowcy

Sklepy

Nowe sklepy, promocje i akcje specjalne, obniżki i wyprzedaże

Wydarzenia

Eventy sportowe, muzyczne, projekty sponsoringowe

Start » Marki, Timberland Earthkeepers, Wydarzenia

Kampania telewizyjna Timberland – „Natura potrzebuje bohaterów”

Dodane przez Michał @ SI dnia 28-10-2010 o 12:07Brak komentarzy
Tagi: , , , , 10 odsłon/y
Kampania telewizyjna Timberland – „Natura potrzebuje bohaterów”

Październikowa kampania Timberland „Natura potrzebuje bohaterów” zwraca uwagę nie tylko na wyjątkowe produkty tej uwielbianej na całym świecie marki. Po raz kolejny Timberland oddaje swój globalny czas reklamowy ideom związanym z ochroną środowiska. Czy już dołączyłeś do grona Earthkeepers?

Kampania ma charakter wizerunkowy i oparta jest o modele z ekologicznej kolekcji Earthkeepers, w największym stopniu odzwierciedlającej misję marki i jej dążenie do minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki Timberland oraz nowego sklepu internetowego Timberland.pl w Polsce.

Kampania telewizyjna przeprowadzona będzie w oparciu o spoty 30 i 60sek, w dwóch, najbardziej dopasowanych pod kątem grupy docelowej kanałach tematycznych TVN 24 oraz TVN CNBC. Pełną 60-sekundową wersję spotu zobaczyć będzie można przed najpopularniejszymi programami w TVN24. Kampanii telewizyjnej towarzyszy prasowa. Layouty Timberland Eathkeepers i Natura potrzebuje bohaterów zobaczymy w magazynach Logo i Exklusiv oraz w dodatkach Forbes Private Banking i Luksus. Internetowa odsłona kampanii realizowana jest na portalu onet.pl. „Natura potrzebuje bohaterów” obecna jest również na witrynach we wszystkich salonach marki.

timberland-nature-needs-heros-grafka

Przy okazji kampanii „Natura potrzebuje bohaterów” Timberland promuje również działający od września 2010 sklep internetowy Timberland.pl oraz specjalny system, dzięki któremu możliwe jest sprowadzenie poszukiwanego przez klienta modelu prosto na jego adres domowy. Kampania potrwa do końca października.
Timberland – jeden z leaderów globalnego rynku obuwniczego. Firma, dla której motto „doing well and doing good” stało się podstawą biznesu i silnego partnerstwa pomiędzy pracownikami, klientami i partnerami na rzecz zmian otaczającego nas świata. Produkty oferowane Timberland powstają na styku wieloletniej tradycji i doświadczenia w projektowaniu i szyciu obuwia, najnowocześniejszych technologii i dbałości o środowisko naturalne. Marka obecna jest niemal na całym świecie. W Polsce począwszy od roku 2002 konsekwentnie buduje swoją sieć sprzedaży, na którą składa się 13 salonów firmowych, 3 outlety, sieć sklepów multibrandowych, a począwszy od roku 2010 również nowoczesny sklep internetowy – Timberland.pl.

Sprawdź również:

  1. Timberland - wiosna / lato 2010
  2. Yele Haiti by Timberland
  3. Ruszyła ogólnopolska kampania i konkurs SIZEER!
  4. Wiosenna kolekcja Timberland - Founders Collection

Skomentuj!

zostaw trackback     komentarze tego artykułu przez RSS    




Możesz używać tych tagów HTML (nawiasy [kwadratowe] zamień na <ostre>):
[a href="http://www.link.pl"]link[/a] | [b]pogrubienie[/b] | [i]kursywa[/i]

Blog umożliwia wyświetlanie avatarów z serwisu Gravatar.com. Aby być rozponawalnym, zarejestruj się na pl.Gravatar.com.