Ruszył program lojalnościowy Sizeer Club!
27-05-2010 – 08:54 | Brak komentarzy

Do SIZEER CLUB przystąpić może każdy kto zrobi zakupy w sieci Sizeer. Przy jednorazowym zakupie o wartości 200zł następnego dnia zyskujesz rabat na kolejne zakupy. Jeśli zdecydujesz się na tańszy produkt – masz możliwość otrzymania …

Przeczytaj całość wpisu »
Produkty

Produkty sport i lifestyle, marki, kolekcje, kampanie, technologie.

Marki

Nowe marki, projekty specjalne, marki na świecie, nowe koncepty

Ludzie

Ambasadorzy marek, projektanci, kluby sportowe, sportowcy

Sklepy

Nowe sklepy, promocje i akcje specjalne, obniżki i wyprzedaże

Wydarzenia

Eventy sportowe, muzyczne, projekty sponsoringowe

Start » Marki, Timberland Earthkeepers

Timberland nagrodzony! CSR.

Dodane przez Justyna @ SI dnia 04-05-2010 o 15:06Brak komentarzy
Tagi: , , , , 34 odsłon/y
Timberland nagrodzony! CSR.

Program CSR marki Timberland znalazł się wśród 20 nagrodzonych w organizowanym przez PKPP Lewiatan, NSZZ Solidarność oraz Deloitte “Dobrych Praktyk”. To ogromne wyróżnienie i motywacja do dalszej pracy. Poniżej pełne info na temat konkursu i zwycięzców opublikowane na stronie organizatora. Już niebawem będziemy mogli poinformować Was na temat kolejnych podejmowanych działań. Jak co roku wybieramy się do jednego parków. Po razu kolejny wspierać będziemy wysiłki w zakresie ochrony przyrody… Więcej informacji jeszcze w tym tygodniu!

Dyplomy - Wojtek Skulski (po lewej, na dole)

Projekt Promocji standardów społecznej odpowiedzialności (CSR) w przedsiębiorstwach
PKPP Lewiatan, NSZZ Solidarność, Deloitte & Touche

logo-csr21 kwietnia br. odbyło się w Warszawie podsumowanie konkursu na działania podejmowane przez firmy w ramach polityki społecznej odpowiedzialności, najlepiej zintegrowane z ich strategią biznesową. Zorganizowana z tej okazji konferencja była elementem projektu prowadzonego przez nietypowe partnerstwo, w skład którego wchodzą: PKPP Lewiatan jako koordynator oraz NSZZ Solidarność i firma doradcza Deloitte.

Podczas konferencji zaprezentowano pierwsze z dwóch narzędzi mających pomóc firmom w stricte biznesowym podejściu do CSR (ang. Corporate Social Responsibility). „Metodyka Samooceny Dobrych Praktyk CSR” powstała po wnikliwej analizie 94 praktyk nadesłanych na apel organizatorów przez firmy, które deklarują swoją społeczną odpowiedzialność. Ich zadaniem było wypełnienie specjalnie przygotowanego kwestionariusza, w którym – na potrzeby analizy – ważniejsze było nie „co” firmy robią, lecz „jak” to robią. Organizatorom chodziło o ustalenie, czy działania te prowadzone są w zgodzie z kryteriami biznesowymi i powiązane ze strategiami firm.

W konkursie wzięła udział czołówka liderów polskiej gospodarki. Dwadzieścia wyróżnionych firm uzyskało w wyniku oceny powyżej 20 punktów na 23 możliwe do zdobycia.

Laur Odpowiedzialności Timberland!

„O czym świadczy nasz konkurs? Naszym zdaniem czołówka polskiego biznesu doskonale rozumie, że polityka społecznej odpowiedzialności musi mieć wymiar strategiczny, bo inaczej nie przynosi spodziewanych efektów. Oznacza to, że strategiczne podejście do CSR nie jest utopią, lecz drogą wartą naśladowania przez wszystkie pozostałe firmy w Polsce” – komentuje Henryka Bochniarz, Prezydent PKPP Lewiatan.

Nagrodzone w konkursie firmy to (alfabetycznie):

  • Cemex
  • Citi Handlowy
  • Coca Cola
  • Danone Sp. z o.o.
  • Grupa Żywiec S.A.
  • GlaxoSmithKline
  • ING Bank Śląski S.A.
  • Kompania Piwowarska
  • Metro Group
  • Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA
  • PKN Orlen S.A.
  • PKP Energetyka Sp. z o.o.
  • Polkomtel S.A.
  • PTC
  • Samsung Sp. z o.o.
  • Sanitec Koło Sp. z o.o.
  • Telekomunikacja Polska
  • Timberland
  • Tesco
  • UPC Polska

Małe firmy nagrodzone w konkursie:

  • Mazur Roman
  • PM Experts

Istotnym punktem programu konferencji był panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli organizatorów i szefów dużych firm działających w Polsce.

- Przez ostatnie 20 lat polska gospodarka rozwijała się w stosunkowo prosty, ekstensywny sposób. Teraz musimy postawić na bardziej wyrafinowane czynniki wzrostu, w tym na ludzi, ich umiejętności intelektualne i społeczne. Wśród różnych przeszkód o charakterze regulacyjnym, instytucjonalnym i ekonomicznym na drodze szybkiego rozwoju są też bowiem poważne bariery społeczne. Państwo samo sobie z nimi nie poradzi. Firmy powinny się zaangażować w ich pokonywanie w imię zwiększania szans własnego rozwoju. Na tym właśnie polega dziś Społeczna Odpowiedzialność Przedsiębiorstw – to wniosek z dyskusji.
___
Informacja z:
» pkpplewiatan.pl/?ID=91238&article_id=270482
» odpowiedzialnafirma.pl/o-projekcie/aktualnosci/id,39,t,Firmy-odpowiedzialnie-podchodza-do-Spolecznej-Odpowiedzialnosci-Przedsiebiorstw.html

Sprawdź również:

  1. Globalny raport CSR marki Timberland
  2. Timberland Serv-A-Palooza - wielkie wydarzenie z dziwną nazwą
  3. Timberland Serv-A-Palooza 2009 - dziennik z akcji!
  4. Yele Haiti by Timberland

Skomentuj!

zostaw trackback     komentarze tego artykułu przez RSS    




Możesz używać tych tagów HTML (nawiasy [kwadratowe] zamień na <ostre>):
[a href="http://www.link.pl"]link[/a] | [b]pogrubienie[/b] | [i]kursywa[/i]

Blog umożliwia wyświetlanie avatarów z serwisu Gravatar.com. Aby być rozponawalnym, zarejestruj się na pl.Gravatar.com.